you make me sick!

ja, lite gör du! men på ett bra sätt ;o kanske?
åh jag snackat i nattmössan, alla nätter är jag pigg som en lärka, utom den natten jag bestämt mig för att hålla mig vaken.
jag ska upp vid 05.00, kan ni förstå det? jag brukar somna vid 4 - 5 tiden.
och jag ska åka tåg in till malmö och klödda, inte suttit på ett tåg på evigheter.
läste nyss om undersökningen också, får inte äta på 4 timmar där inne heller, hur länge vill dom att jag ska fasta? herreminjävlagud, man skulle tydligen inte kissa heller, meeeen, det missa jag! oops.
äh, man kissar ju typ en hel flod på morgonen så det lär ju vara ute ur systemet då, right?
och phew, att jag bor i Sverige nu, den undersökningen går på 17.000 kr per person, därför det sällan görs och bara om man har blödningar i magen i princip.

jag vill ha mina pengar nu!
och note to self: skicka tillbaka klänningen imorgon!
vill ju ha den, fast i en mindre storlek bara, superfin, en riktig vår/sommar klänning, i marinblått och vitt.

nu ska jag snart kolla på cops with cameras, jail och sen reprisen av amazing race.
kan jag hålla mig vaken? det är frågan!
ni får iallafall sova så gott mina vänner och wish me luck!
ring gärna en sväng, bomba mig med sms & allt det där.


bjuder på en ny bild sålänge.

Kommentarer
Postat av: Kim

Vackra människa ^^ :)

2011-01-24 @ 01:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0