hur härligt?

nu är jag redo, nästan!
måste bara komma i säng också.

jag ville bara säga att bloggen kommer lida i några dagar nu.
men välkommen åter.


hittade fina bilder på min kamera, mina älskade, underbara .. doggisar!





haha, ser mest ut som små prickar, men har inga badkrukor :)
sjukt tomt utan någon hund hemma alls nu ;o ogilla!

ha det iallafall toppen mina vänner.
lots of love, xoxo.

dramigbaklängesförifasiken!

eller ska vi säga fyförif*ttan!
lite kaos är det just nu, så pepparpeppar, ge mig ett mirakel.
imorgon blir det galet stressigt för mig i vilket fall som helst.
så därför ligger jag nu nerbäddad med prison break på tvn och datorn i knäet.
jag borde sova typ nu, men jag går på högvarv hela tiden, haha.

ska på ett jävla möte imorgon också, fått hem massa papper och ingenting stämmer, så blir väl klödd med FK nu också, hur underbart? .. inte alls!

ge mig torsdag, nu!
se om jag hinner skriva ett litet inlägg imorgon, annars får ni alla ha det toppen! :)

nattbloggning!

jag borde försöka sova, men mitt huvud är på en annan planet.
ligger och tittar på survivor och ska snart stoppa piller i huvudet och droppar i ögonen.
imorgon är det dags för den sista grejen innan ja ni vet vad, eller rättare sagt ni som borde veta .. vet.
ni andra, too bad.
kan tyvärr inte säga för mycket, trots att jag vill :)


ska hinna med ett möte med AF också.
fast dom är alldeles förvirrade där, blir tokig.

inget långt inlägg här inte, men har inte hänt så mycket mer än kalaset för Liam, som var supertrevligt, han är alldeles för söt .. och var på två möten idag, men ja.
morgondagen spenderas hos moster.
puss på er!

what to do?

jag lyckades somna innan, och inte lite heller, så jag ser väl fram emot en lång natt.
idag har varit en toppen dag, träffat min bror och hans fruga helena, fika hemma hos oss och gick igenom sakerna och sen körde vi till minneslunden och satte blommor och så. Där är riktigt mysigt, brukar inte tycka om såna platser, kyrkogårdar kan vara riktigt läskiga.
sen åt vi en alldeles för god middag, lövbiff med friterade lökringar, pommes och bea-sås, yuuum!

jag vill väl inte säga att jag har fått ett avslut nu, varje steg kommer bara med nya frågor.
är det där allt som finns kvar?
-suck.

men nog om det, jag fick som sagt kramas med min bror lite och det händer inte allt för ofta, jag vill ju såklart ha honom närmare, men dom trivs där dom bor och det är ju iallafall i samma land så ska väl inte gnälla allt för mycket.

nu ska jag bädda ner mig med lillan och glo på någon film.
imorgon ska Liam firas men har lite panik, har inte hunnit fixa någon present och inget har öppet i stan imorgon, har haft fullt upp!


nu närmare det sig med stormsteg också, wohooo!

only girl in the world .

nu har jag varit dålig på att skriva på bloggen igen, men nu är jag tillbaka.
har haft fullt upp för en gång skull.
och får säga r.i.p till min gamla hederliga stationära som nu bytats ut till en ny high-tech stationär.
jag tänkte vi slår på stort och kör med en stor skärm, men den är FÖR stor, haha!
känns som att sitta 20 cm från en tv ungefär :)
men jag gillar den, lite nya funktioner som jag inte fattar mig på, men det kommer väl.
men ni tror väl inte att det ska klödda med min bärbara nu bara för det?
nu vill inte mitt trådlösa funka i lägenheten här, så får väl klödda med det ikväll.
fick även lite annat köpt i malmö, allt inför nästa vecka :)
ih, bara 6 dagar kvar!

idag har jag och mami haft ett ryck, fick ut vår tvättmaskin som jag förstörde så nu är där stor plats i badrummet.
ska ta mig en sväng-om med dammsugaren också, får ju fint besök imorgon av min kära bror och hans fru :)
inte träffat någon av dom på evigheter, ska gå igenom pappas saker och så, äntligen!
sen ska vi väl försöka hitta på något roligt också.
på kvällen kommer förhoppningsvis Lina och spelar tv-spel med mig :)

nej nu får jag ta och göra något igen, sen blir hemmagjorda hamburgare och slappe framför tvn :)
FREDAGSMYS!


typiskt!

varför ska allt börja klödda samtidigt?
idag gav nog min kära stationära dator uppet helt, den lät som en blanding av en tickande bomb och en traktor, så innan den stackarn explodera eller nått fick jag trycka på strymbrytaren.
jag behöver verkligen en stationär också, den bärbara är toppen och så, men funderar på att köpa en extern hårddisk bara och ha kvar datorskärm etc.
har ju allt annat, bara själva hårddisken som inte vill som jag vill längre. :(
tvn är ju helt galen, stänger man av den på knappen på tvn så försvinner alla kanaler och allt, haha!

för övrigt har jag idag varit och klippt mig och det är inte lönt att jag visar en bild, för det ser likadant ut, bara några cm kortare och inte lika slitet ;D haha.
jag är inte så våglig när det kommer till mitt hår, det är så långt nu, och då klipper man bara inte av det.
och jag trivs bra som brunett, så färgen får vara densamma ett tag till.

imorgon har jag en helt oplanerad dag, förutom ett par måste så som att städa och allt det där andra tråkiga.
men på onsdag ska jag till skolan och prata med studievägledaren och håll nu tummarna för mig!
jag lär strypa någon om dom säger att jag inte får komma in. För nu måste det hända något här.


note to self: köp ögondroppar!
och idag köpte vi det sista så nu är vi redo.
och jag vill så gärna berätta om allt det där.
men det är inget jag kan prata om så hela kommunen får reda på det tyvärr.
funderar på att sätta vissa inlägg som är hemliga?
kanske borde göra det. :)


nej, nu ska jag bädda ner mig och sätta på någon bra film, kan ju inte kolla buffy nu när min trogna dator gett upp allt hopp. Så får rota igenom bland dvd:erna, det var fan länge sen, haha!
godnatt!



lite suddig bild, men varit dålig på att visa mina tatueringar som jag lovar, så här är en av dom nya.
mitt födelsedatum i romerska siffror uppe på axlen. :) loves it!

RSS 2.0