värmeslag!

ena sekunden fryser jag ihjäl men just nu känns det som jag ligger på bahamas eller något.
kärringakörningar, ska ju börjas i tid, haha!
jag ska minsann snart lägga mig, blev inte mycket sömn inatt och fick bara vilat en timme i eftermiddags.
blev som sagt klödd idag när jag kom till malmö sjukhus, dom hade bokat mig fel.
hade gett mig en tid, när jag egentligen skulle ha 3, så nu blev det besök idag, besök imorgon och hela fredagen istället, hur kul? inte ett jävla dugg, men syster Sara räddar min vecka lite.
Hon ska köra mig så jag slipper klödda med buss - tåg - buss halva dagarna, så tacktacktacktack! :) haha.
tvingar även henne umgås med mig på fredagen, ha 8 timmar med dötid och dom sa att jag faktiskt fick lov och gå och kika i stan och så, men jag och sara oroar oss lite om det kommer pipa varje gång jag går in och ut ur affärer, hahaha, det vore ju ganska så jätte pinsamt.

kul och pröva kläder eller nått med en hel utrustning på magen också, haha!

ingen som vill gå ut en runda med mina hundar?
jag orkar inte, var ute och gick i en hel jävla evighet innan, men vad hjälper det?
och vi har busat hela kvällen så dom ligger helt utslagna och snarkandes i min säng, båda två!

jag ber en litenliiiiten bön att jag fått in lite pengar nu, det hade inte varit en dag för tidigt!


imorgon är det ett kort besök, men wish me luck!
vi ber till gudarna att jag inte piper med deras scannings grej, för då får alla tänka om, haha.
men godnatt med er, sov så gott och ta hand om er!




doggisarna väntar flitigt på den som inte är hemma! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0