trött, tröttare, tröttast, sara!

jag gäspar nog mer än nått annat idag.
jag kunde inte somna förrän 6 imorse, sen vakna jag 10, sen la jag och små vila fram till 1.
sen städades det och en långpromenad med doggsen, sen har vi haft lite gäster här och spelat kort och lite så.
ätit middag och gräddbullar, men det är fan inte så gott egentligen, sötare skit får man leta efter.
nu ska jag göra mig lite popcorn och slänga på svt play och kolla på "minuten" sen ska jag fan sova.
men måste ut med odjuren en runda till, orkar knappt!
men vet ni vad jag orkar? beställa mer från h&m, för jag fick ju rabatt på hela köpet, kunde dom sagt för två veckor sen när jag beställde som jag fortfarande inte fått hem, jävla lång tid, men denna veckan har dom lovat nu iallafall.

imorgon ska jag fixa och trixa lite, måste byta plats på mitt löpband känner jag, så man kan stänga in sig och ladda upp med lite bra "träningslåtar" på ipoden.
nu kör vi vänner!


alltså jag tar ju tabletter, utskrivna tabletter för min trötthet och jag vet att det är för jag har b12 brist, men det hjälper inte, några tips på några bra vitaminer eller ja hälsokostsrelaterade man kan kombinera med?
energi hade jag behövt och vill inte dricka energidryck och sånt skit! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0