söndag ..

alltså jag är så trött på att det är grått ute från man vaknar tills man går och lägger sig.
hur trött blir man inte?
jag har varit uppe en stund iallafall, ska snart orka mig ut i all slask med doggsen.
i såna här lägen vill man inte ha djur, det är lika grusigt på mitt golv som i sandlådan, blir nog en dejt med dammsugaren tror jag bestämt!
måste söka jobb idag också, det är ju nästan det värsta.
man kommer ingen vart, jag söker oändligt många jobb och lägger ner både tid och energi, det jag egentligen inte har och ändå får man knappt ett svar, kan ju säga att det är kanske knappt 1 % som svarar och då är det automatiskt svar man får tillbaka!
nog om det!

lördagen blev inte heller som tänkt, blev bara jag här hemma, lite film, lite jersey shore, men satt mest med telefonen i högsta hugg, men det gör inget! :)

vad ska man göra ikväll då?
någon film och lite fruktsallad kanske?
eller spela lite tv-spel?
tvinga hit Lina? haha.

jag har ju som sagt då färgat håret och är inte helt färdig, men tänkte visa hur det ser ut än så länge, trivs rätt bra faktiskt! :)



såhär ser det ut nu!
hot or not?

Kommentarer
Postat av: Dorpan

snyggt

2011-01-16 @ 14:34:01
URL: http://www.dorpans.blogspot.com
Postat av: Tussan

Hothothot (: haha

2011-01-16 @ 14:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0