send a smile and show you care ..

jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, jag bara gick in här.
ville skriva av mig, men nu känns det bara tomt, tomt på rader och tomt på ord.
livet kan vara orättvist, jag trodde jag hade en bra dag, men jag har haft fel förr.
jag vet att det finns folk som har det värre, mycket värre.
men ibland känns det som att någon slår undan fötterna på en.
jag hade ett riktigt tufft år, igen.
jag vill inte klaga, men att aldrig må bra är inte heller särskilt roligt.
men den här bloggen var menat för mig och gå tillbaka och se på allt galet och roligt jag gjort.
det blir inte så mycket av sånt! men det är väl så mitt liv ser ut?
jag vill jobba, jag vill ut och roa mig, jag vill njuta av att jag faktiskt bara är 22 och har hela livet framför mig.
för det har jag, men jag oroar mig alltid, jag vet att jag får leva med detta nu, men det måste ju bli bättre?
jag är alltid glad utåt sett, alltid! för jag är en glad jävla människa, jag är glad för vad jag har.

men jag tycker det är orättvist.
kan inte bara något vända i mitt liv, en liten sak?
jag behöver komma bort ett tag tror jag.
bort från dom här fyra väggarna, bara en liten stund.


Give a little bit
Give a little bit of your love to me
Give a little bit
I'll give a little bit of my love to you
There's so much that we need to share
So send a smile and show you care


Kommentarer
Postat av: Jen

Kom till mig Luv!

2011-01-12 @ 13:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0