onsdags natt.

då har den kvällen bara sprungit iväg, lina har varit på besök och jag har plågats men vi gillart .. efteråt!
så nu ska jag bädda ner mig och kolla på law and order, det enda vettiga och glo på vid denna tiden.
kanske äta lite popcorn också! :)

imorgon ska jag minsann inte göra ett skit, kanske dammsuga .. blir så jävligt skitigt när båda hundarna är hemma.
sen ska jag bara ta det lugnt och ännu lugnare i princip.


har även äntligen fått tid till sjukhuset nu, så på måndag är det dags .. i 8 jävla timmar.
ska ringa imorgon och höra om man får ta med sig någon i sjuktaxin utan att det kostar extra?
eller kanske någon som vet?
känner mig som en pensionär när man ska åka sjuktaxi fan, hahaha!
men jag orkar inte gå upp så jävla tidigt för och ta tåg och buss till malmö sjukhus inte.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0