never let me go

jag mår lite bättre nu tack gode gud.
jag har till och med fått i mig mat, jag gjorde en supergod korvstroganoff med ris som jag sen bjöd både moster Lena och moster Annika på :) sen spela vi kort så det stod härligast till här.
fast dom blir så buttra för jag vinner hela tideeen ;) haha.

nu försöker jag få till någon film här som jag kan roa mig med, ska dock se klart första wall street filmen också så jag kan se den nya med min man i, Shia! :) men dom har sagt att man inte ska se 2an före 1an, vilket är logiskt, men somna mitt i 1an igår, är man trött så är man!

imorgon ska jag ner till stan minsann, ska köpa bakad potatis och lite annat smått & gott.
nu är det dags för en förändring och kan lika gärna se förjävlig ut när jag bara kan ligga på soffan iallafall.
så ni kanske får en smärre chock när ni väl ser mig, men det bjuder jag på, för nu är det dags!
men så blir det väl som vanligt, så blir jag sur för det inte går som jag vill och sen helt plötsligt så ser jag ut som jag gjort dom senaste 6 åren igen, haha!

nu ska jag minsann äta lite popcorn och ta mig ett glas cola :)
skrivs igen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0