mys!

efter att ha gått på mina nerver i två dagar nu så har min prins varit helt underbart gosig nu ikväll, vi har bara legat i sängen hela kvällen, och nu låter det som jag pratar om någon pojkvän här men det är bättre än så, hahaha!
ville bara upp och skriva ett litet snabbt inlägg innan det är dags och sova.

har haft mycket och göra för en gång skull.
i förrgår var vi iväg och kollade på ... damdamdamdaaaaam .. kan inte säga, men efter det så hälsa vi på hos kusin i hans nya lägenhet, för att sen spela kort och yatzy hela kvällen.
idag ville moster lena hit med mormor så jag bjöd på middag och så spela vi kort hela denna kvällen med och på dagen fixades en massa annat trams.
imorgon måste jag handlaaa, städa och fixa lite till.
det är snart färdigt mina vänner och då får ni se resultatet!

nu ska jag minsann bädda ner mig eller rättare sagt försöka få tillbaka mitt täcke och mina kuddar från mackefisen, han är helt jävla död, haha!
puss&godnatt.




vem kan neka honom från att dela säng med en? :) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0