moonlight.

vilken underbar måne det är ute ikväll?
om ni inte sett den så ut mer er och kolla, haha!
tyckte det var en lampa som blända mig när jag var ute med hundarna men månen lyser som aldrig förr.

så lungt och skönt här hemma ikväll, hundarna är trötta och jag är helt seg.
satt i duschen i en timme, raka benen och allt annat, haha, och gjorde hårinpackning och hade mig och nu ser jag ut som ett russin. :)
gjort manikyr & pedikyr, har ett sånt bra set, med slip och hela köret, och så blev det ett svart lack både på tår och fingrar :)

och fick mitt paket från h&m idag, blev så arg.
klänningen var alldeles för stor, tänker inte på att jag tappat x antal kilo sen jag blev dålig, haha.
och vissa ringar var enorma och vissa supersmå, trots att alla skulle vara samma storlek? ;o
och tänkte lägga in bilder på mina nya tatueringar nu idag, men blogg.se vill inte alls som jag vill idag, så nu skiter jag i det :)

ska ge mig ut en sista sväng i minusgraderna och sen bäddar jag nog ner mig och tackar för ikväll.
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0