malmö - eslöv - malmö - eslöv ..

jag förstår inte hur folk orkar pendla.
smidigt? mja.
otroligt irriterande när tågen är försenade och man missar nästa färd man ska med? otroligt!
och hade varit på otroligt dåligt humör om inte Sara hade kört mig idag, eftersom besöket tog 2 minuter.
hon får ju en rolig fredag den stackarn, får hålla mig sällskap, men blir nog lite shopping med min låda på magen, haha.

nu ska jag ge mig ut på en promenad med hundarna medan mamma är och köper hamburgare.
jag är så sjukt sugen på en hamburgare så jag kan dö!
sen blir det bara slappe hela kvällen, är så trött så mina ögon går i kors.
sov inte en blund inatt och fick vilat i drygt två timmar innan vi körde in till malmö.


om jag inte somnar så uppdaterar jag nog mer ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0