love like yours ..

halva kvällen har spenderats i badrummet, vad jag gjort, lämnar jag åt fantasin, haha!
är på god väg nu iallafall, men har inte riktigt bestämt mig hur jag ska ha det, men vi får se!

snart är det dags för kvällspromenaden med hundarna sen är det dags för mig och bädda ner mig framför en film och äta lite popcorn och bara chilla :)
det behövs, inte för jag gjort särskilt mycket, men det lilla gör mig trött nu förtiden och det är fan inte så konstigt.
imorgon, vad gör jag då?
jadu, ungefär samma sak som jag gjorde idag, igår och dagen innan det.
har inte lappen från sjukhuset kommit på måndag så blir det att ringa en massa samtal.


har ni något tips på någon bra film, så hojta! :)
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0