lördagsmys!

jag missa fredagsmyset så tar igen det idag istället!
gårdagen blev iallafall trevlig, var ute i vår lilla stad en sväng i pissvädret.
träffade på lite trevligt och lite mindre trevligt folk.
den här stan hade behövt en utrensning! :)

förstår dock inte varför jag känner mig hur jävla bakis som helst, drack ju förfasen inte en droppe.
men är så seg, var ute med hundarna vid 10 sen somna jag som en stock igen.
och är lika trött ännu.
så idag rör jag mig inte många meter från hemmet.
ska snart göra hamburgare, hemmagjorda, med bacon och annat smått & gott.

får se om Lina tittar hit idag annars blir det bara såklart fångarna på fortet och lite film och kaaanske lite super mario! :) ha en trevlig lördag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0