i'd leave a kiss ..

godmorgon världen, eller ja, jag har varit vaken en timme iallafall.
inte lönt och äta frukost för ska till mormor och äta middag om en halvtimme! :)
jag ska minsann få köttfärslimpa, yuum! och ikväll ska jag nog minsann göra fläskpannkaka, typisk söndagsmat!
meeen, jag ska se om jag kan resa mig ur soffan först, kramp efter kramp efter kramp, blir tokig!

såg två filmer igår, carriers & and soon the darkness eller vad den hette, kan rekomendera båda, inte dom bästa jag sett men helt klart sevärda båda två :)
får se vad det blir till ikväll för nu är det ju inte vem kan slå filip och fredrik längre.

nu får jag hoppa in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0