game over.

påminn mig nästa gång jag ska starta ett projekt ... att bara inte göra det!
men nu jävlar i det så ska det bli färdigt! haha.
får se om det blir en gång till idag eller vi tar det imorgon!
jag vågar inte ens kolla hur det ser ut just nu, haha.

lördag idag då ..
blir inte gjort för mycket, ska kolla fångarna på fortet ikväll och kanske death race 2, inte sett färdigt 1an dock, måste man ha sett hela den?
tips om en bra film är också conviction, ett verklighetsbaserat drama med hilary swank, sjukt att det faktiskt sitter kvar människor i fängelse sen 70/80-talet pga att det inte användes dna-test på den tiden, utan bara övergriplig blodgrupp, jag menar hur vanlig är inte ens blodgrupp? :o
så den rekomenderar jag! :)



och han den där, gör min dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0