01-01-2011

första dagen på det nya året och jag är varken bakis eller har gjort något dumt nyårslöfte jag redan hunnit bryta dom första timmarna, kvällen blev relativt lugn, men lillan klara denna nyårsafton bättre än förra.
kan bero på att det inte smälldes lika mycket inne bland husen, men det var i princip omöjligt att vara ute med henne, sista rundan fick hon panik och försökte i princip bryta sig in i ett annat hus, haha!
så jag fick bära hem henne, hon vägra röra sig ur fläcken, och hon är ingen liten hund så jag har nog aldrig pustat så mycket i hela mitt liv, haha! :) sen somna hon gott i mitt knä och idag är hon som vanligt igen, inte ute dock, hon vill fortfarande inte gå ut, och det vill fan inte jag heller, hela eslöv verkar vara en isbana idag, phew!

idag blir det lugnt bara en massa film och låt oss inte glömma fångarna på fortet ikväll :) haha!
lite gunde en lördag är aldrig fel ;D
jag ska äta lasagne till middag också, mm-mm-mmm!

ligger och slötittar på trollkarlen från oz, den är faktiskt riktigt rolig :)
för finns det någon jävel som fortfarande tittar på ivanhoe på nyårsdagen? haha!

hoppas ni får en fin början på det nya året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0