I bless the rains down in Africa.

jag börjar bli alldeles för dålig med uppdateringen här igen.
men den här helgen har jag haft full rulle och har varit superkul!
kusin, Jenny var på besök från lördag till söndag. :D
vi spela tärning, sjöng singstar halva natten och sen gav vi oss på super mario tills lång ut på morgonkvisten.
sen på söndagen spelade vi ännu mer super mario och körde lite bowling, tennis och golf :)

och jag önskar jag kunde skriva ut här vad vi bestämt och åh, jag är bara så glad!
men jag vet ju inte riktigt vem som läser och inte läser det här.
och vill inte att det ska bli något klödd!

idag blir det ännu ett läkarbesök, vad i ordningen nu?
jag vet fan inte, håller inte koll! drygt är det iallafall.
men jag mår lite bättre, jag vet inte om det är för jag har något att se fram emot men jag tror det är det!
och förresten, tur man får sånt där högkostnadskort snart, dom ruinerar mig fan.
men nu ska jag ta mig in i duschen och sen åka iväg, ha en underbar dag!

note to self: klödda aldrig mer med tele2, det kvittar hur söt han är! haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0