underbara söndag!

slutet på oktober nu då, och är väl ingen dunderhändelserik månad för mig.
ingenting har väl riktigt gått som det ska, men skit i det :)

ligger i sängen nu och kollar på csi och somnar vilken minut som.
är alldeles för trött, men tänkte bara skriva ett kort inlägg.
var på middag hos mormor idag med mamma och mostrar, spelade lite tärning och sen bänka jag mig framför tvn och kolla på Indiana Jones såklart, för er som inte vet så är jag hemligt sådär jätte kär i Shia.
fick även reda på en rolig nyhet idag, så grattis :)
ännu en ny medlem i vår släkt på g!

vill även skriva en rad eller två om en av mina bästa vänner, Lina.
vi må inte vara särskilt omtyckta av "dom andra" nu, men du vet vad jag säger om det.
vi ses flera gånger i veckan och det finns aldrig en tråkig stund med dig.
så, tack för du finns!



nej nu ska jag sova, dagens planer består bara av en klipp tid hos bästa frisören, Tessan :)
jag lär väl inte göra något drastiskt, sparat på mitt hår för länge för det.
jag orkar inte med hårförlängning och hela det köret, mitt hår är nästan längre än sånt trams iallafall.
men godnatt mina vänner!


pst: förlåt för den dåliga uppdateringen av bilder, har inte installerat programmet till min kamera till den bärbara än, men ska fixas!
och ni, det är bara drygt 11 dagar kvar nu :D

Kommentarer
Postat av: tussan

tack själv för du finns för mig <3 We against them ;D haha och att vi har skoj är för vi kommer alltid på något!.. Kisses (:

2010-11-01 @ 00:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0