"the situation"

ingen särskild händelserik dag idag inte, men jag gillar läget iallafall.
blev inte mycket sömn inatt för jag var orolig för lilla fisen, men idag är hon som vanligt igen. :)

sitter och kollar på jersey shore, säsong 2 :)
och finns det något roligare? det förgyller verkligen min kväll.
mike, eller ska vi säga the situation, alldeles för rolig!
och pauly d, jag är väl lite småkär.
tänk och få åka iväg i två månader och bo med sköna människor, jobba, äta, sova och bara festa ihop?
hur kul? :D

"I'm about to smash tonight"

ne, men iallafall .. ska snart sova för imorgon ska vi ner och hämta ut passen, hämta ut paket, lämna papper och lite annat smått och gott.
det börjar närma sig snart, jag kan bara säga .. I bless the rain down in Africaaaaa.

godnatt sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0