it hurts to say goodbye ..

mhm, då kan jag väl räkna det som söndag nu då.
jag är inte ett dugg trött, trots att jag ville hoppa i säng tidigt.
jag har hunnit se två filmer, p.s I love you & The skeptic, bra filmer båda två.

annars har inte dagen bjudit på allt för mycket, var på minneslunden i förmiddags och svor över att jag borde vara några centimeter till så jag hade kunnat nå upp och sätta blommorna själv, men där var en trevlig man som glatt hjälpte mig.
såklart var mamma och lillan med, inte ett ställe jag går till ensam, alla visar väl sin sorg på sitt vis och för mig är det inte och sitta där, så jag var väl där två minuter och sen vandrade vi runt på kyrkogården en stund och det känns lite att det inte finns en sten med pappas namn på och gå till, jag vet inte om han hade velat ha en, eller om det ens betyder något, men för mig är det ganska så overkligt att han inte finns mer och jag kanske behöver en sten med hans namn på för att faktiskt förstå att han inte längre finns.
men, jag har nu bestämt mig för och ta kontakt med myndigheterna .. jag ska ha alla papper, all fakta som finns att få tag på, för jag tänker inte gå och grubbla mer och jag vill visa att jag inte finner mig i det och om jag kanske sätter ner foten kanske inte någon annan familj måste drabbas av deras okunskap och ointresse.

men, klockan 2 på natten kan jag inte göra ett skit iallafall, så jag tackar för mig .. sätter på ett avsnitt av buffy och säger godnatt.
och sa jag förresten att mannen i mitt liv kommer hem imorgon? :)

haha, prinsen macchiato! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0