because I said so .

blev inget bloggande igår, hade fullt upp hela dagen lång.
möte, gäster, fotboll osv :)
och låt mig inte ens börja prata om matchen igår, katastrof!

idag var det tänkt med lite shopping, men jag var nog inte på humör, HÖR OCH HÄPNA!
för jag kom hem helt tomhänt och det har minsann aldrig hänt.
dock snart dags för h&m paketet och landa hemma hos mig tycker jag.
vill ha mina leopardshoes nuuuu.

och jag tänkte ta sovmorgon imorgon, men icke.
ett "möte" kl. 10.00.

nu ska jag minsann ut med doggisarna en snabbis sen få mat i magen, pasta med pastasås, alldeles för gott.
sen ska jag vila en timme, blev inte många timmars sömn inatt inte.
ha en toppen dag! :)

(jag kan fan inte ladda upp några bilder här, blir tokig! några tips? händer absolut ingenting när man trycker ladda upp.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0