bad day

jag vakna på helt fel sida idag och jag kan ju inte direkt säga att dagen blivit särskilt bättre.
har en fruktansvärd huvudvärk och magen klöddar som vanligt, det gör inte dagen särskilt bättre heller.
men har iallafall haft moster och mormor på middag och vi spelade lite tärning! :)

imorgon ska jag och doggisarna vara själva hela dagen.
men har en del papper som ska fixas med och tänkte städa lite.
även baka kanske, får se! :)
eller så väntar jag på den nya spisen som kommer senare i veckan :D
den måste invigas ordentligt!
haha, tänk att man är alldeles lycklig över en spis? men det är ju lite av min passion och laga mat och fixa&dona.

måste ringa Tessan också känner jag, trimma kalufsen lite!
måste fixa med min lugg, och sen ska jag förstås själv färga det!
men hon vet precis hur jag vill ha det och kan inte tänka mig gå till någon annan! :)


nej nu ska jag kolla lite tv-program till.
och lite dator.
lite allt .. mest av allt .... kanelbulle! :D
godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0