31 maj

jag kan inte fatta att det är juni imorgon, jag frös ihjäl idag med min skinnjacka.
det är inte alls så man kan springa barbent och bara ha ett linne, nej brr!
först strålande sol, sen snö, sen riktigt sommarväder, nu direkt till höst.

och jag blev väckt lite över 6 imorse av en röst i telefonen som säger godmorgon sara, och tog mig en jävligt lång stund innan jag fatta att det var jobb det handla om, haha.

och vi hade precis en försäkringssnubbe här hemma, och som tur var tyckte han om hundar för mackefisen lät han inte vara i sekund, haha! han hämta alla sina leksaker och var allmänt pinsam.

nu ska jag ta mig en fika och sen får vi se vad dagen erbjuder.
och ikväll hoppas jag den dära har en stund över till mig :)


för övrigt längtar jag till midsommarveckan, bara vara själv hemma utan djur och allt! :)
ibland behöver jag semester, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0