23:49

just nu är jag helt slut, blivit två långrunder med doggsen + 30 minuter hårt pass på löpbandet.
och jag har druckit ungefär en balja vatten och jag har redan ont i benen, skjut mig!
men om jag så knappt kan gå imorgon så ska jag ge mig på och städa och återigen löpband.

är det någon mer än mig som verkligen är sugen på att gå och kolla på Sex and the city 2 på bio?
jag ska färska upp minnet också och glo på den första filmen igen.
boxen med alla avsnitt har jag nog sett om 3 gånger nu.

nej jag är alldeles för trött för det här.
och tomt är det utan ..
men jag börjar bli van.

krogsvängen? tveksamt alltså.
aja, har några dagar till på mig och bestämma mig.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Dorpan

ja om där finns biljetter kvar! Vi ska gå! Klart du ska ut! Mm man är sugen på s i t c =)



tjingeling gottegris haha

2010-05-25 @ 21:45:57
URL: http://dorpans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0