söndag ..

det är knappt så jag orkat mig upp ur sängen.
men doggisarna blev alldeles för dryga, och jag fatta vinken.
idag ska jag laga middag, vilket betyder gäster, mormor och moster kommer hit.
sen måste jag göra klart allt som ska göras klart.
inte mått hallon alls så inte blivit så mycket gjort som borde göras.
sen ikväll blir det film med mami. :)

var fan tar pengarna vägen?!
jag har inte gjort alldeles för mycket och ändå är mina pengar typ slut.
så nu är det bara till och vänta på nästa pengar den 25e.

nej nu ska jag ta och dammsuga, IGEN.
dammsuga fan igår, hatar löptid.
inte nog med att macke försöker sätta på bertha varenda chans han får, nej då ska hon typ tappa hela sin päls också, och tro mig, det är inte lite.
så jag dammsugar, VARJE JÄVLA DAG!

ha en mysig söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0