sådär!

allt har hunnits med idag, glömde dock apoteket! ;o menmen, en annan dag.
och jag måste tro bertha är smalare än vad hon är för hennes blöja passa ju definitivt inte någonstans. haha! :)
och jag fick mig ett par nya mjukisbyxor, ett par leggings och en helt underbar tröja (en svart långärmad med nitar på axlarna från lindex!)
och så blev det kinamat till middag, love it!

nu ska jag ge mig ut med vildingarna en sista runda, och lär väl bli väckt alldeles för tidigt igen av gaphalsen.
är så sjukt trött, får ju inte sova en hel natt överhuvudtaget.
trevligt lov liksom.

för övrigt en bra nyhet, så fick jag mitt semestervik. till sommaren, skönt.
så nu behöver jag inte spara några pengar. :)

imorgon ska jag tvätta hela jävla dagen, skjut mig!
sen ska jag färga håret, för min utväxt dödar!

nej, godnatt vänner.


Kommentarer
Postat av: tuss

vart ska du jobba (: grattis till jobbet stumpan

2010-03-31 @ 02:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0