grått.

idag är fan allt grått så långt ögat kan nå, blir så trött.
skulle vi verkligen bara ha en riktig vårdag? luras sådär.

just nu håller jag på och tvätta för fullt, så får springa ut och in i detta pissväder och ut med hundar, blö!
ska ta en sväng med dammsugarn också när jag får ork.
sen ta mig ner och handla också, fan det här tortyr, jag vill bara ligga i sängen hela dan idag.
macke höll mig vaken till typ halv 4 imorse och väckte mig igen lite efter 5, och sen upp och ut vid 7, sen börja tvätta kl 12. skjut mig!
någon som vill låna honom ett par dagar? :)

blev ju inget ullared denna månaden heller, har redan slösat för mkt pengar och ingen hundvakt.
så jag hoppas på nästa månad.

nu har jag lite planer för påskhelgen också, blir påskmiddag på lördagen då och sen på kvällen så blir det väl ett par öl eller två så slinker ner :)

nee, tvättstugan kallar.. igen. :(
♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0