fredagskväll.

ikväll har emma varit här, och vi har spelat wii, mer wii och åter mer wii.
bland annat, guitar hero, super mario, beach resort sport (?), bomberman, mariokart och ja fråga mig inte :)
vi hade även en gnällig buster och argbiggan bertha här, och nu är jag massa trött så blir nog ingen film för min del!

jag är nog alldeles för trött för detta också, fantasin flödar väl inte direkt.
massa måsten imorgon också så vill inte sova bort hela dagen.
måste städa, och börja på min hemtenta i religion.
eftersom jag var dålig i veckan så missa jag ju mina handledningslektioner ;/
men jag hoppas att jag klarar det ändå!


nej nu ska jag krypa ner hos lillan! :)
natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0