!

jag är verkligen omringad av idioter.
den ena värre än den andra.
jag brukar inte bry mig om småsaker, men just nu blir allting jätte stort.
människor säger en sak och gör en annan, ha lite stake för fan.
man blir mer sårad av sånt här än om ni öppnar käften liksom.
men jag tänker inte slösa en sekund mer på er, så sådär, fuck you!
dra åt helvete.

på måndag tänkte jag säga, men nej på tisdag ska jag ringa en massa samtal också.
jag orkar inte, kan inte allt bara vara bra nu?
och jag orkar fan inte vara den som gnäller, men, give me a break.
det slutar ju aldrig.

jag vill tacka dom få, men ack så underbara, som finns där för mig.
och mami, du är världens bästa!


och sist men inte minst, så har det fixat så min mackebus får åka iväg i lite över en vecka.
tycker så synd om honom, så det är bäst så.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0