blablabla.

då var det måndag idag då, officiellt börjar väl mitt påsklov idag då.
känns ganska sådär smått udda och snart vara 22 år och fortfarande ha lyxen och ha påsklov.
men egentligen är sanningen att jag vill jobba, jag vill inte läsa mer.
jag vill ha in ordentliga pengar och kunna börja spara pengar till eget boende, så det här är min sista termin.
sen ska ett nytt kapitel börja i mitt liv minsann!

jag har precis städat som en tok, fick ett ryck och dammsuga och damma hela stället här.
jag har knappt fått sova inatt, så sängen kallar nog tidigt ikväll, men lär få bli så trött så jag blir helt döv.
för även om jag älskar min mackebus, hade jag kunnat sälja honom på blocket just nu.
lillan löper och springer med sin blöja, men det struntar han i, för det är vår kära grannes hund som löper han är intresserad av, så han sitter och ylar i hallen och attackerar dörren för han vill ut, och det har han gjort hela natten, plus att man väcktes redan halv 8!
jag får stå ut, i drygt två veckor, säger jag idag iallafall, haha!

jag önskar att jag förstod.
jag finns inte till för ditt nöje.
allt ska inte vara på dina villkor.
så, nu är det slut med det här!


nu ska kött marineras, för jag ska minsann ha grillspett!
ha en underbar dag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0