äh!

inte haft någon särskild lust och sitta vid datorn, men tänkte passa på och skriva ett inlägg nu när jag sitter här!
helgen blev mycket trevlig, fredagen spenderades halvsovande framför tvn!
och på lördagen var jag hos världens bästa Ina! :) tack för en trevlig kväll! Får göras om snarast.
superskönt att vi fått upp kontakten igen, vi har känt varandra sålänge så det går i perioder, men jag hoppas vi skärper till oss lite nu! Vi har ju för fasen snart känt varandra i väldigt många år, x antal säger vi bara, för säger jag hur många så förstår ni hur gammal jag är, haha! :) ångest!
men min helg var helt enkelt toppen!

mhm, så vad mer ska jag säga?
ganska mycket i skolan nu faktiskt, hemtenta både i religion b och historia b.
ett fördjupningsarbete i historia.
ska ta mig i kragen och läsa lite internationell ekonomi också så inte det provet går åt pipsvängen.
och nu ska jag snart hoppa ner i sängen med bertha och kolla vad där är på tvn!

slut för idag, tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0