-suck.

inte min dag alls idag.
men har iallafall varit på studiebesök idag, synagogan i malmö.
det var väl trevligt, kändes lite läskigt att dom satt upp världens skydd över alla fönster och såhär pga av alla hot.
att folk fortfarande är så jävla korkade.
sen var det och stressa hem och gå ner med mackebus till vetrinären för och få sin spruta.
nu mer än någonsin vill jag kastrera honom, inte bra och ha den där saken i kroppen inte.

sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer, har bara legat i sängen hela kvällen och tänker inte sluta.
ska bara ut med hundarna en sista runda, sen tänker jag inte röra mig mer ikväll.
helgens planer, finns inte överhuvudtaget, jag känner inte för något egentligen.
dra täcket över huvudet i princip.

blir så trött på att inget händer, det har snart gått TVÅ månader.
jag har inte ens gått i närheten av vår minneslund här där han ska ligga sen.
kanske blir det för verkligt?
jag vet inte.
jag vet bara att jag behöver lite tur i mitt liv.


nu ska jag försöka klämma mig in på en centimeter eller två i min säng eftersom den är invaderad av hundar!
godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0