internationell

ja vadå? ungefär så långt kommer jag i boken, totalt jävla ointressant!
och vad tänkte jag med? siffror och sånt där har aldrig varit min grej så väljer jag en kurs i ekonomi.
starkt jobbat fröken sara!
jag har läst igenom allt en gång iallafall och förstår ungefär lika mycket som när jag börja (läst inget!)
handelshinder, eu, emu, whaaat?!

och blä vad jag känner mig off, feber och varenda steg jag tar så känns det som någon jävel lägger sig över bröstet på mig, borde kanske kolla upp det?
ska dock ringa upp till carema, för vårdcentralen är inget och hänga i julgranen.

men det jag ville komma till i detta inlägg var att dagen har spenderats med mami och moster, ätit nypotatis och gott, och spelat yatzy!
åkte ner och hämta ut mitt paket också, och blev supernöjd!
blev en ny foundation, tre färgat solpuder & ett läppstift (aprikos!)
så nångång ikväll ska jag rensa bland allt mitt smink för där lär ligga något från 1900 frös ihjäl.
jag köper bara nya necessärer hela tiden, jag har nog minst ett 10-tal och det är inga små sådana inte.
och nu ska jag hoppa in i duschen och bara stå och lata mig i varmt vatten för jag lär vara den enda som fryser idag. ska väl fixa till mig och raka ben och lite smått & gott.
kanske ta lite brun-utan-sol, för jag är ju neon vit liksom, haha!
måla naglarna måste också göras, jag är fan nagellacksberoende, alltid något på.


ha en fortsatt trevlig onsdagskväll, ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0