hemma igen.

jag och mami tog oss en promenad ner till stan, helt utan hundar och hela midivippen, hann in om en sväng i ett par klädesaffärer också, så jag fick med mig en randig tröja hem, nu är snart hela gaderoben randig.
jag står egentligen just nu och slavar framför spisen, men tog mig en liten paus i eländet.
men gott kommer det bli, lövbiffsgryta med äckligt mycket grönsaker i och sen jasminris till det.

ikväll vet jag inte vad jag ska göra, om jag orkar göra något överhuvudtaget.
jag ska ta fram dammsugarn snart också iallafall, så mycket vet jag.
dammtussarna jagar mig här hemma.

får väl ringa runt till flickorna och se vad som händer.
ha en trevlig lördagskväll. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0