have you ever tried sleeping with a broken heart?

you could try sleeping in my bed ..


tänkte bara skriva ett kort inlägg, som jag sa innan så är det mest jobba, sova, äta.
och det är det jag behöver just nu.
fattar inte hur en människa kan påverka mig så mycket.
och jag har alltid tänkt att man aldrig ska ge upp på en människa som kan få en att le.
men just nu känns det ganska lönlöst.
men jag ger det ungefär 5 minuter av mitt tid och tänker dränka mina sorger i något gott.
sen går livet vidare med en film, två monster som snor hela min säng och förhoppningsvis en god natts sömn så jag orkar vara trevlig imorgon.

har börjat få dom hemska mardrömmarna igen.
vaknar upp mitt i natten helt panikslagen och sen är det omöjligt och somna om.
någon som vet hur man botar sånt?
vill inte skriva vad det handlar om, för alla har inte med att göra.


nej nu ska jag bädda ner mig framför en film.
får se vad det blir men har laddat upp med 3 nya filmer iallafall.
godnatt alla ni som läser och hoppas att er dag varit bättre än mig!
Hälsar en väääldigt snorig Sara! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0