glad midsommar!

min midsommar började redan klockan 4 imorse.
kusin kom och hämta mig vid 5 och vi begav oss mot Tyskland.
jag skulle inte handla något egentligen för jag har hemma, men kunde inte låta bli och köpa öl och lite annat smått & gott.
kom hem lite efter 2, sen åt jag lite och sen däcka jag på soffan fram tills 5, och nu sitter jag här, tröttare än tröttast!
ska orka mig in i duschen så jag piggnar till, sen får jag ge mig på något och dricka så vi kommer igång här.
sen är det dags och börja röra sig nånstans, så jag inte somnar igen :) haha.

får se om det blir brännboll ikväll, eller vad vi gör?
vädret är ju iallafall toppen.
och jag har lite i-landsproblem med vad jag ska ha på mig.
oversize randig tröja och leggings? vanliga svarta eller jeans?
klänning? lär väl inte vara någon bra idé om det blir brännboll.
ja jag får se!

ha en underbart trevlig midsommar vänner & ovänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0