!¤@%&#!

alltså jag måste flytta, typ nu, idag, imorgon, GENAST!
visst att barn ska få leka och ha sig, absolut, men små barn, är ute väldigt sent utan sina föräldrar och bara håller på med en massa skit. Och hade här varit 5 barn, så visst, men nu är dom typ 20 stycken som ska leka på gräsmattan utanför mig, det finns inte 8 andra nej, vi ska alltid vara på samma.
Och idag vakna jag upp med en hjärtinfarkt, då hade dom fått för sig att man ska spela golf här.
jag bor på andra våningen men ändå lyckas dom drämma en boll rakt på mitt fönsterbläck och skrämmer livet ur mig, och jag flyger väl upp och kollar ut och då ser dom en och sticker dom små skitungarna.
Är det inte golfbollar, så är det fotbollar snart blir det väl tennisspelande och jag vet inte vad.
Kan föräldrarna lyfta på sina rövar och gå ut och hålla lite koll på sina barn?
Sen om man säger till dom så får man skit för det!
Barn ska få vara barn i all ära, men jag kan inte minnas när jag var typ 6 år gammal att jag bara sprang runt och gjorde massa skit, då cykla man och typ lekte på rymmen. Man förstörde inte tv-spel på hela gräsmattan så där ligger 2545854 bitar så man inte kan gå där med hundarna, och man prata definitivt inte som dom gör idag.

nu ska jag sluta gnälla iallafall, men jag blir seriöst förbannad.
men nu ska jag ge mig ut med lillan så hon får en liten promenad, blivit dåligt med långrunder eftersom det typ öst ner hela dagen.
sen ska jag in och rensa bland allt mitt smink, förstår inte hur jag kan ha så mycket?
och så har jag ungefär alla produkter som finns till håret som aldrig används.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0