drama deluxe

trött, tröttare, tröttast - sara.
varför kan jag inte sova ordentligt på nätterna?
nyss kommit hem från jobb och är måttligt irriterad på det mesta.
förstår mig inte på dig överhuvudtaget, och just nu vet jag inte ens om jag vill.
drama deluxe.

idag har jag varit duktig och köpte mitt sommarkort påvägen hem.
så nu kan jag åka massor i sommar iallafall.
och handla hem lite till middag, blir grillat kött, lite pommes, sås & sallad.
skjut mig så gott!

men först ska jag vila, mina ben känns som cementklumpar.
och efter att jobbat inne i värmen så har jag en huvudvärks som heter duga.
men jag gnäller inte på vädret, låt det stanna, är ledig snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0