9e juni

jaha, nu var man i full gång med att tvätta då.
men blev "bara" 4 maskiner, hur mkt kan man använda på drygt en vecka?
men det betyder att jag är färdig innan 5 iallafall!
jävla skit väder är det också rent ut sagt.
för jag skulle kunna vakna som en solstråle hade jag behövt en glimt av sol iallafall.
sovit alldeles för dåligt inatt också så när klockan ringde var jag inte ens människa.

jag behöver verkligen komma iväg och köpa ny skor, typ idag!
det här håller inte.
men är det lönt och köpa sommarskor? ser dåligt ut.

jag vet inte hur planerna ser ut för kvällen, var tänkt och kanske grilla, men det lär skita sig.
får se om jag orkar mig ner till stan sen iallafall.
uppdaterar mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0