8e juni

ja jag vet det är väl den 9e juni nu egentligen, men har inte haft lust och sitta här innan idag.
har egentligen inte lust nu heller, men skulle släcka ner och var tvungen och göra ett kort inlägg iallafall.
jag har ingen bra kväll, överhuvudtaget.

imorgon lär inte bli bättre, ska tvätta och blä.
fick in mina skattepengar idag också, och det är ju jävligt roligt när man inte ens har råd och röra dom.
fick flytta över dom på sparkonto, så jag inte lyckas göra av med dom innan juli.
måste försöka ta mig iväg och handla nya skor på torsdag också.
behöver några bra och jobba i, och eftersom jag börjar på mitt semestervik. på måndag så är det väl hög tid.

men nu ska jag lägga mig och fortsätta vara en bitterfitta och glo på law and order tills jag somnar.
och hoppas att jag vaknar som en solstråle imorgon och att jag kan skita i allt det där.
jag hatar och känna mig blåst, jävla idioti!

don't mistake me for someone who gives a fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0