7e juni

ja, då var det ny dag redan ..
söndagskvällen spenderades med Lina iallafall, bara satt och snacka massa skit! :)
sen nu blir det och ligga och glo på massa gamla repriser.

har tänkt på det här, det är lite läskigt med bloggen ändå.
man vet aldrig vem som läser, och vem som tar åt sig av vad.
har varit med om del missförstånd och arga samtal om saker jag skrivit.
man försöker tala i gåtor, men ack så fel det kan bli iallafall.
men jag har min blogg för och skriva av mig, ibland finns där inte alltid någon som lyssnar.
det går i perioder, men finner någon det jag skriver som intressant, så är det väl bara toppen.
och tänker inte gnälla på att det kommenteras för dåligt för jag är urusel på det själv.

jag hatar verkligen det här också..
en förvarning gör det fan inte bättre för det, haha.
jag vet inte, tar väl det för personligt.
men jag vet inte, det är det enda som känns riktigt bra just nu.
och jag vill bara inte att det ska försvinna!


nej, nu ska jag lägga mig i sängen med världens sötaste bertha.
hon lär sno huvudkudden och jag lär få trängas halva natten.
men vad skulle jag göra utan henne? eller mackefisen?
åh, måste slänga i mig någon mat också fan, snart blir det ett djungelvrål ifrån magen.
men sov gott, alla ni mystiska människor som läser.
godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0