6e juni

då var det Sveriges nationaldag också, men känns som vilken söndag som helst.
tänkte dock skriva lite om min lördag orka inget mer än och slänga mig i sängen när jag kom hem igår!
var nere i stan och träffa på Ninni & co, var uppe där en stund och sedan skulle vi till Andy som fyllde år, och kände mig ganska så inte festfin om man säger så, alla var uppklädda och fina för födelsedagskalas så kommer sara i mjukisbyxor och myströja, haha! Men jag stanna inte så länge :)

idag har jag hunnit med mycket minsann, jag har dammsugat, gått långpromenad med bertha, duschat, lagat mat (alldeles för god mat & jag åt alldeles för mycket!) sen har jag hunnit med och se alla mina program också!
får se om Lina kommer idag annars ska jag nog ta igen missade the hills & the city avsnitt, rånörd som man är.
och jag kom precis på, att imorgon.. då är det bara en vecka tills jag börjar jobba ;o ångest.
jag önskar att man bara kunde glida runt ett tag, men det hade jag iofs tröttnat på efter en vecka, så.

får se vad dagen bjuder på imorgon, det ska ju tydligen bli ett jävla skitväder igen, men jag hoppas dom har felfelfel! jag behöver sol, glass på torget, solglasögon, sommarkläder och vara allmänt lat.

nej nu ska jag kollar färdigt på miami medical eller vad det hette! :)
ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0