5e juni

som vanligt kom jag inte i säng i tid igår och somna kunde jag inte göra heller.
lär ha varit alla mina powernaps under dagen!

idag skiner solen .. men mackefisen har precis åkt ;/
ska försöka planera in till nästa vecka igen en badtur för dom och jag får väl själv våga ta årets första dopp! :)
men åh, är bara ledig en vecka nu, sen börjar jag jobba så ska passa på och njuta av och bara ha en hund hemma, lite mer frihet.

hoppa precis ur duschen och ska ut och sätta mig på balkongen och få i mig något och äta.
blir nog fan bara lite frukt, för varmt för att orka tänka!
ska väl ta mig ner till stan också, men orkar knappt ;o

men skriver väl mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0