4e juni

idag var det då fredag, känns som vilken jävla dag som.
eftersom allt går så bra nu så vill jag inte förstöra det med mina kära öl så det får väntas med till det händer något speciellt och idag orkar jag inte göra något, feberskit!
har sovit i omgångar och försökt vara ute så mycket som möjligt med doggisarna, men jag lär väl vara den enda som sprang med vinterjacka ikväll, haha.

ska nog krypa ner i sängen och se färdigt på filmen på 3:an.
inte för jag är särskilt trött, men vad gör man på datorn en fredag kväll?

imorgon SKA jag orka mig ner till stan iallafall, behöver köpa lite småsaker.
vill äta en mjukglass.
och har bestämt mig för och göra världens godaste middag imorgon och netto är inget och hänga i julgranen så behöver komma ner på coop eller ica minsann.

hoppas ni har en trevlig fredagskväll iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0