3e juni

idag var stan full av studenter och jag vill knappt erkänna att det var tre år sen det var jag som sprang ut genom dörrarna på bergaskolan och gick och skrek röven av mig enda ner till trollsjön.
att jag sedan fortsatte skrika som en tok genom hela stan i min bil, och man kan inte låta bli och gå ner och kolla på dom nu varje år.
Detta året var det Hampus tur, så grattis igen! :)
och jag skulle kunna gå tre jävla år till för och få göra om det där, bara en gång till.

och lilla sötaste liam har redan bestämt sig för att han ska åka lastbil på sin student och så ska han kasta rosor till mig och hans mamma :)

och för övrigt så hör och häpna, jag klarade mitt prov i internationell ekonomi och mitt betyg där räddades.
fick även ett väldigt bra betyg i religion b, så jag är minsann stolt över mig själv!

just nu känner jag att jag fått feber igen, så ska proppa i mig något och äta för det har det gått dåligt med idag och så ska jag trycka tabletter i huvet och gå och lägga mig eftersom puckot redan gick och la sig ;/

imorgon får vi se vad dagen erbjuder..
godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0