2a juni

godmorgon, eller jag har varit vaken sen 8, men tog en långpromenad med doggisarna i det fina vädret.
och nu ska jag försöka få i mig något och äta, vakna upp med feber igen imorse och kan knappt andas, och då blir jag livrädd, och det räckte jag reste på mig imorse så fick jag näsblod och hela världen snurra ett varv.
Undra vad det här kan vara, denna gången? blir så trött!
aja släpper det inte snart får jag minsann ta mig i kragen och åka till fabror doktorn för det är inte okej om det är något med mina lungor, dom har varit med om tillräckligt! haha. 

på schemat idag står pluggande överst, får läsa igenom det lite till.
men internationell ekonomi x alldeles för många sidor, det kan bara bli dåligt!
ska proppa i mig alvedon och ge mig ut i solen en stund sen också, för även om det känns som en lastbil kört över mig så finns det två stycken monster här hemma som skiter i det! :)

måste ner till stan sen också och hämta ut mitt paket.
mitt efterlängtade smink har kommit!

ut i solen med er idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0