23:21

puh, blir bara ett litet kort inlägg, är supertrött.
varit en lång men rolig dag, mami och jag bestämde oss för att ta en långpromenad med hundarna till trollsjön och möta upp moster på vägen.
och man kan såklart inte gå till trollsjön utan bröd till ankorna så stoppa hela handväskan full.
hundarna blev som tokiga när jag skulle försöka mata ankorna och jag höll på och skita på mig så närgångna dom är och jag tror varenda jävla anka var hos mig, alla vallfärda dit.
jag var totalt omringad och det var faktiskt lite läskigt, en tog tag i mina byxor till och med. ;o haha.
lillan blev mest tokig för jag gav bort mat till någon annan förutom henne så hon skällde non-stop, och mackefisen ville bara bada.
men jag ska minsann dit en gång till med hundarna innan dom åker på torsdag.

men, sen gick vi ner till stan och åt en glass på torget, för att sen få ett ryck och köra ut till min andra moster för fika, sen åkte vi alla och åt mat och sen följde moster nummer 1 med tillbaka hem till oss och vi satt och spela yatzy halva kvällen, jag blev såklart stormästare!
sen var det dags för fotboll, brasilien och elfenbenskusten, rolig match det där.
och nu ska jag minsann sova för det blir inte mindre trevligheter imorgon.
ner till stan och fixa med hundarna och sen blir det shopping! :)
nya skor står på listan.


och du, usch vad jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0