19:11

midsommar är över och det har varit en galen helg.
själv midsommarafton var jag allt för trött och inget alls var kul.
så vid 1 - 2 tiden gick jag hem och sov minsann.

lördagen spenderades med Lina hela dagen, vi åt massa mat, spela super mario, drack gott och sen fick vi för oss mitt i natten att vi skulle ta oss till Arlöv för och festa vidare.
Det blev båda lyckat och lite mindre lyckat, slutade med en bilolycka och jag och lina satt på akuten hela natten och vänta på besked om vännerna våra och vi var hemma och i säng klockan 8 imorse.
och vi satt och åt potatissallad och kassler klockan 7 på morgonen, haha.
så idag har vi en riktig slappedag, tog oss ner till stan och skulle ha kinamat, men så var skitet stängt så vi fick äta en äcklig pizza och jag menar verkligen riktigt rälig.
så vi ska kränga chips ikväll och ge oss på supermario ännu en gång.
sen däckar vi nog till en film eller två, haha.

men det har varit en trevlig helg med min nya sambo!
och nu ger jag upp det här, nu blir det söndagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0