15e juni

dålig uppdatering igen nu, men jag jobbar, sover, äter och sen jobbar jag igen.
så denna veckan blir lite sådär.
och nu är det bara ut en sista runda med doggsen sen i säng igen.
men jag hann minsann sitta och beställa en massa från h&m nu.
har jag råd? nej.
skiter jag i vilket? ja!! :D


ska minsann köpa sommarkortet denna veckan också, superbra med obregänsade resor.
stort minus, att det slutar redan den 15e augusti, innan malmöfestival.
innan jag ens slutat jobba, skit!
men måste ta mig iväg i nästa vecka och handla lite skor och så.
och jag vill passa på och ut och åka lite när man är ledig.


nej, godnatt mina vänner.
upp 06.30 imorgon igen .. -suck!

saknar det dära alldeles för mkt också ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0