13e juni

söndag, underbara söndag.
alla andra hatar söndagar och jag fullkomligt älskar dom!
det är en sån dag där man inte behöver göra något, helt underbart.
jag ska bara vila och försöka komma i säng så tidigt som möjligt.
upp och jobba imorgon och med tanke på hur död jag var när jag skulle jobba i fredags så vill jag inte göra om samma misstag två ggr. :)

blev två snyftfilmer igårkväll, dear john och the notebook.
dear john, var ju helt jävla lovely.
channing tatum är bra! :)


ikväll blir det mer film.
och lite av "det där" .. "det där" som gör mig så glad!


ut med doggsen nu, sen ska jag äta mer potatissallad och kassler.
alldeles för gott.
ha nu en riktigt mys söndag för allt i världen! :)
och med vårt skitväder söderut lär väl det inte vara något problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0